Vanwege aanhoudende warmte en het verhoogde risico op oververhitting, hebben wij besloten dat alle judo en jiu-jitsu lessen in de week van 22 tot en met 27 juni komen te vervallen. De hitte is niet zomaar de zaal uit te krijgen en een airco hebben we helaas nog niet. Maar er is hoop.
De gemeente doet namelijk mee met een verkiezing voor sportgemeente van het jaar. Binnenkort hierover meer.
Voor Hayabusa staat veiligheid voorop. We hopen op jullie begrip en zien jullie graag weer zodra de temperatuur op de mat verantwoord is.
Het Examen voor zondag 28 juni gaat vooralsnog door omdat het rond het weekend gaat afkoelen en omdat elk kind maar maximaal 10 minuten op de mat staat.
